Thursday 17 February 2011

dah abis minggu tok

Assalamualaikum wbt....bismillahirrahmannirrahim...

Pejam celik pejam celik.. dah abis mggu tok.. adoyai..cepat jak masa berlalu, g kelas pun macam xda papa jak berlaku..tapi minggu tok ng sejok tahap gaban...hujan sepanjang mggu.. nasib bait xda salji ooo.. mun salji mok tambah gik cuti.... minggu 1st biasala mggu sesi suaikenal ngn doc2 subjek..aku ambik 6 subjek sem tok..ermm.. kira berat juak la tapi aku akn cuba sedaya upaya meluluskan diri untuk semua subjek2 tok..bak kata pepatah "bersusah susah dahulu bersenang senang kemudian..Doakan aku mendapat kejayaan..AMIN..

Esok cuti,spt biasa la cuti ari jemat sabtu bukan berasa pun ..mun dah bgn pagi aher alulah xda rasa nikmat siang sbb malam awal..kol 4 lebih dah mlm.. tambah2 lagik musim sejok ng nyaman tdoooo..Kawan2 jgn ekot macam saya k.. ktk org rajin rajinla bgn subuh pasya ,baca la Quran ka..revision ckit2 (bg nk masih stdy ya) bg yg bekerja standby utk ke tempat kerja dan anggapla pekerjaan ktk org ya satu ibadah dan ikhlas melakukanya insyaAllah rezeki bertambah mun x cayak coba jak.. hehe.

Mgu depan rasanya suma kelas aku dah stat sepenuh nya..Dh standby nk blaja tok. semangat dah tok nk blaja.. Mak apak aku syg gilak ngn ktk duak.. mintak2 ktk duak sihat sentiasa hendaknya anakmu di sini sentiasa mendoakan kesejahteraan kalian berdua..

Rasanya tok jak utk hari tok.. esok ku poret gik k..To my semenanjung fren if u all dont understand what im saying just ask me the meaning k..:D assalamualaikum wbt..

No comments:

Post a Comment