Saturday 19 February 2011

"aku suka memekak'

bismillah,,

aiyya...boring giler hari tok.. xtauk nk molah pa eh..so, aku update blog jak la.. aritok tek aku bgn kol 11tgh ari.. mmg gila.. sbb mlm tdik aku layan cita kat tb sampe kol 3 pagi.. esok dah kelas ni pat layan cita sampe pagi2 butak gik..

kenak title post aku aritok "aku suka memekak" hahha.. aku pun x tauk.. sebenarnya apa yang aku nak madah ialah aku suka belagu bah..suka kiak kaung sorang2 lam bilit tok.. mun dah xtauk nak molah pa ya mula la nk crik lagu k karaoke.. ya la hobi harian aku..

Aku mmg suka muzik... aku layan semua music..balads, pop rock,blues,,jazz,hiphop, hardrock,sentimental  semua laa.. aku pun x tauk gik pa jenis2 music tok. yang penting masok lubang telinga aku nyaman di dgr..
mun aku blit msia hampir tiap2 minggu aku g karaoke.. hahha ng best sampe 3,4 jam juak dalam karaoke box..
arum bulak nya sampe xda sora gik dh kiak kaung..kadang2 ya mun dah semper alu tggl cmya jak karaoke box walaupun gik ada kredit lam ya.. tamak da jak..

Aku pande la main alat muzik sikit, sekadar k kaong2 sorg2 dirik ya boleh la.. mun dah sampe tahap pro ya rasanya belom gik la.. aku pande juak main gitar sikit2 ,main keyboard ermm.... boleh la ada juak kebolehan sikit..

Dolok time member sama swk yg blaja d ctok gik rami salu jak molah recording dirikpun.. molah cover lagu kata dirik nya tek.. tapi ya la ntah papa jak.. k rindok ati dirik jak time xda molah papa.. sbb idup d ctok mmg boring gilak. mun komposer nk molah lirik dtg jak jordan tok..kompom byk idea.. aku da juak coba molah lagu.. tapi nak nama xda darah seni ,alu xjadi2 lagu polah ku..hahha.

Kinek tok aku melepas boring belagu sorang2 jak.. kadang2 lak ada cdak member ku ajak jamming sama..best juak la walaupun gitar aku ya dah tua kit tapi gik dapat berbakti ngn aku.. ada juak k ngisik masa2 lapang..


Antara lagu yang penah kmk org main sama ada member ku upload lam youtube.. haha skadar k diat jak boleh la.. almaklumla x setaraf artis gik mek orang tok.. hahah..

Rasa nya tok jak poret ku ritok eh.. xda idea gik dah.. lak poret gik..

Asslamualaikum semua..bye..

No comments:

Post a Comment