Monday, 21 February 2011

PERSEPSI PEREMPUAN

Sekadar bicara kosong..
ini ialah contoh lelaki persan kacak hahaha
bismillah....

kalau lelaki kacak tetapi pendiam,
perempuan akan kata "wow!! cool" (yeker)

kalau lelaki tak kacak tetapi pendiam,
perempuan akan kata "Hek Eleh Perasan Bagus la mamat nih" hahha...

kalau lelaki kacak buat perkara tak baik,
perempuan akan kata "nobody's perfect"

kalau lelaki tak kacak buat pekara x baik,
perempuan akan kata "no wonder la..muka pun dah macam penyamun" hahhah..jgn marah

kalau lelaki kacak tolong perempuan daripada di gangu org lain,
perempuan akan kata "wow macho nya, macam hero filem"   kihkih..

kalau lelaki x kacak tolong pulak,
perempuan akan kata " alah kawan jer tu bese ar tolong" klo xpun "nk tunjuk hero la mamat nih"

kalau lelaki kacak dapat awek cantik,
perempuan akan kata "ermm..mmg patut pun sepadan diaorang tu".. hahha betol ker..

kalau lelaki tak kacak dapat awek cantek,
perempuan akan kata" ni conform kena bomoh nih" klo xpon kena minyak pengasih" waahahha =))

kalau lelaki kacak di tinggal kekasih,
perempuan akan kata" xpe2 saye kan ada"...mmg xtau malu tol pompuan cmni..haha..

kalau lelaki x kacak di tinggal kekasih,
perempuan akan kata" tengok jer luaran nya mmg ptut pun kena tggl ngn awek dia"

dah xde idea lagi dah..blik2 kelas terus merepek sori2 perempuan kat luar sana
ini adalah sekadar gurauan semata mata jangan ambik hati.. hehhee..

anyway moral of the story
1.always think positve k
2.jangan kutuk org yang x hensem sbb itu ialah kurniaan Allah semuanya ada keistimewaan masing2..
3.bersyukurlah dgn apa yg d kurniakan oleh tuhan dan gunakanlah sebaik2 nya..
4.pos ini sedap d baca sambil mengorek hidong anda..korek dalam2 sambil feel...(ini bukan moral baik) dont do this at ur home..

selamat membaca...Assalamualaikum wbt.. zaaaasssss MG mau tido dulu.. lotih den..









No comments:

Post a Comment